czwartek, 30 marca 2017

JESTEM FIT,BĘDĘ ZDROWA

Ostatnio mam fioła na punkcie zdrowego odżywiania.I byciem fit.Dieta,sport.Bo wiadomo lato nadchodzi i chce się dobrze wyglądać.No to trzeba ćwiczyć i zdrowo jeść warzywa ,owoce,kasze.Jak sobie radzić i być wytrwałym.




Dobrym sposobem jest ograniczenie jedzenia,zmiany swoich nawyków żywieniowych.No ,a także aktywność fizyczna.Bo w aptekach i sklepach internetowych są środki do wspomaganiu przy odchudzaniu i spalaniu tkanki tłuszczowej,ale one nie za działają bez naszej pomocy i wysiłku.Bez względu ile chcemy schudnąć to ,musimy mieć zasady zdrowego odżywiania,plus aktywność fizyczna.I wtedy  powolutku małymi kroczkami dojdziemy do celu .Ale trzeba dużo czasu i determinacji.

Odchudzanie wymaga przede wszystkim cierpliwości i wiary w swoje siły.Że damy radę i się nie poddamy.Wiadomo ,że w internecie jest dużo diet ,ale cudownych diet nie ma.Ale ,powiedzmy sobie ,że nie ma magicznych diet i potraw ,dzięki której schudniemy bez wyrzeczeń.Jedyne to mniejsza ilość kalorii.Pamiętajmy ,gdy mamy plan dietetyczny ,to dodawajmy do potraw ostrych przypraw.To dobry sposób na przemianę materii. Przyprawy stymulują ciepło to znaczy termogenezę ,że w organizmie następuje gubienie kilogramów.Przyprawa najlepsza to papryczka chili spala ,aż 25% kalorii.A imbir magia przyprawy w każdym calu przyspiesza spalanie tłuszczu zgromadzonego na brzuchu i w środku.









Dobrym źródłem pełnowartościowegobiałka i jego przetwory to chude mięso,indyk lub kurczak i ryby.Warto jeść warzywa strączkowe takie jak fasole,groch,cieciorkę,które obfituję w białko roślinne.Bo białko powinno być w każdym posiłku,gdyż jest najważniejszym składnikiem naszych tkanek i daje uczucie sytości i lepszą przemianę materii.Z tłuszczów  roślinnych możemy wybrać olej rzepakowy ,oliwa z oliwek,olej lniany,pestek słonecznika ,a także olej kokosowy.Pamiętajmy nie używać smalcu,to znaczy tłuszczów zwierzęcych.Używajmy jogurtów naturalnych,masła prawdziwego,ryb.Dużo musli,kasz jaglane,gryczana itp.
Jak robimy sobie obiad to pieczemy lub robimy na parze.To ważne zero smażenia.
Pijemy koktajle z owoców i warzyw.Bo to zdrowe i pyszne.
Musimy pamiętać o ważnej zasadzie ,że jemy 4-5 posiłków w ciągu dnia.Starajmy jadać o stałych porach,a ostatni posiłek 2-3 godziny przed spaniem.
Ja uwielbiam koktajle owocowe i warzywne, bo to bomba witaminowa i dobre na odchudzanie.Są bogate w składniki odżywcze,mają działanie odchudzające i zajmuje kilka minut by je zrobić.Potrzeba blendera ,no i warzywa lub owoce.Smoothie są energiczne i lekkie.




Żeby uzyskać efekt "kaloryfera":
  • Wykonuj zestaw treningowy na mięśnie brzucha co najmniej 3 razy w tygodniu.
  • Oprócz ćwiczeń na brzuch stosuj inne treningi – każda dodatkowa aktywność fizyczna przyspieszy rozrost tkanki mięśniowej.
  • Połącz ćwiczenia z ze zdrową dietą. To szczególnie ważne, jeśli masz nadmiar tkanki tłuszczowej w okolicach brzucha. Mięśnie nie uwydatnią się, jeśli będzie przykrywać je warstwa tłuszczu.
  • Dostarczaj organizmowi białka. Białko jest budulcem mięśni, dlatego nie może go zabraknąć w diecie osoby, której zależy na wyrzeźbieniu kaloryfera. Jedz 6 białkowych posiłków w ciągu dnia – może to być np. chudy drób, ryby, jogurt, jajka, orzechy.
  • Ogranicz cukry proste, które wzmagają uczucie głodu. Białe pieczywo zastąp pełnoziarnistym, zrezygnuj ze słodyczy i słodkich napojów.
  • Pij dużo wody – wypijaj co najmniej 2 litry dziennie. Sięgaj po wodę także wtedy, gdy odczuwasz głód i masz ochotę na kaloryczną przekąskę.



W domu też można zrobić dobry trening.Tylko trzeba troszkę miejsca ,wiadomo chęci i lecimy.Jak nie mamy hankle to możemy korzystać z butelek plastikowych .Tylko trzeba wlać wody,by był ciężar.
Ćwiczenia na brzuch :
Połóż się na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż ciała. Nogi podnieś (prostopadle do podłogi). Nie odrywając dłoni od podłoża, unieś biodra do góry razem z nogami (powinny być lekko ugięte). Wykonuj sprężynujący ruch nogami w górę i w dół. Uwaga – nie opuszczaj bioder! Powinny być cały czas lekko uniesione nad ziemię. Zrób 2 serie po 25 powtórzeń.I  ćwiczymy.
No to będąc fit będziemy zdrowi i w dobrej formie.Tylko dobre odżywianie,ćwiczenia i pijemy wodę z cytryną.Pozdrawiam i zapraszam do siebie na fanpage https://www.facebook.com/womenscatherine/ 
lub https://www.instagram.com/womenscatherine/
Tam jest sporo fotek z bycia fit i nie tylko.



Prześlij komentarz

Featured Post

MUFFINKI Z WARZYWAMI / Muffins is vegetables

MUFFINS IS VEGETABLES Dzisiaj mnie na szłoby na śniadanie zjeść śmieciowe jedzenie.Ale zdrowe ,pożywne i pyszne.Tym razem za tęskni...