wtorek, 14 lutego 2017

JA..... DZIEŃ ZAKOCHANYCH MAM CAŁY ROK.TE AMO

MÓJ DZIEŃ ZAKOCHANYCH JEST CAŁY ROK.BO KOCHAMY SIĘ CAŁY CZAS ZE WZAJEMNOŚCIĄ.



MÓJ KOCHANY MĄŻ CODZIENNIE MI MÓWI ŻE MNIE KOCHA.I przez cały rok.A nie tylko jak jest ważna data w kalendarzu 14 luty.Kochamy się codziennie i wspieramy na dobre i złe.Bo wiadomo ,że są dobre i złe dni w związku.Czasami jak mnie na leci to robię romantyczną kolacje przy świecach sexi ubranko,szampan ,róże.I to jest to .Mała namiętna kolacja ze swoim mężem.Kilka słodkich słów.Pieszczot i pocałunków.To co każda kobieta lubi i kocha.Uczucie mojego męża pozwala mi na spokój, którego mnie nauczył i dużo miłości.Zaczepek jego między dnia,całowanie,jego słowa KOCHAM.To co moje serce lubi słuchać i czuć.Przy nim czuje się doceniona,kochana,szanowana i jego troskliwość o wszystko.Początek tej miłości był kręty i długi.Ale czas i nasz wielka miłość doprowadziła ,że jesteśmy ze sobą tyle lat .Bo już 9 rok.I z tej wielkiej miłości jest syn Jakub co skończy 4 lat w tym roku.
Dla tego trzeba się kochać cały rok i szanować ,a nie tylko w dniu zakochanych.I przez cały rok trzeba się obdarowywać ,a nie tylko 14 lutego.Tak sobie ja myślę.Bo jak się kogoś kocha, to się mówi mu cały czas ,że się go kocha,uwielbia.
My jesteśmy jak jedność,rozumiemy się bez słów.Moim zdaniem każda kobieta powinna mieć taką miłość bezwarunkową na dobre i na złe.Żeby rozumieć się bez słów.
Dobrze wiem ,że mój mężczyzna jest dobrym partnerem,rodzicem dla mojego dziecka,niezłym i miłym zięciem,fajnym partnerem przy stole i w tańcu .Bo zajebiście tańczy ,po prostu płynie w tańcu.Potrafi mnie pocieszyć,rozweselić,gdy mam złe dni.To jest dobry wybór ,nie mam wątpliwości.Moje serce dobrą drogę wybrało i poczuło ,że to jest ten właściwy na całe życie.Nie zamieniła bym go na nikogo innego.










A WY KOCHANI JAK TAM U WAS Z DNIEM ZAKOCHANYCH ?  
CO ZAMIERZACIE ROBIĆ ZE SWOJĄ POŁÓWKĄ ?

Prześlij komentarz

Featured Post

MUFFINKI Z WARZYWAMI / Muffins is vegetables

MUFFINS IS VEGETABLES Dzisiaj mnie na szłoby na śniadanie zjeść śmieciowe jedzenie.Ale zdrowe ,pożywne i pyszne.Tym razem za tęskni...