czwartek, 24 listopada 2016

LIST DO M.... I NIE TYLKO.

Powolutku,pomalutku ,zaczynamy kupować świąteczne rzeczy do domu i na choinkę.Przygotowania do świąt, to okres chyba najlepszy i najprzyjemniejszy dla każdego,zakupy,pieczenie ciast  i pierniczków,adwent,ubieranie domu,choinki ,to co kochamy i nasze dzieci również.

Każdy z nas lubi okres przed świąteczny ,ten szał całej tej gonitwy ,by wszystko było zapięte na ostatni guzik.Wiadomo te zakupy,gotowanie,sprzątanie itp; rzeczy nas męczą,ale potem jest pięknie ,dania pyszne ,a wszyscy domownicy zadowoleni.Chociaż ty możesz być zmęczona,ale pamiętaj nie daj po sobie tego poznać.Wyglądaj bombowo i uśmiechnięta .Dzieci zadowolone ,bo przyjdzie święty mikołaj i prezenty.A tak na marginesie już napisaliście list do świętego mikołaja ?
  Bo my tak.
list kuby do mikołaja.

Kubuś ostatnio mnie męczył ,by napisać list do świętego mikołaja .No ,a dzieci trzeba słuchać.To usiadłam i poszukałam fajnych kartek z mikołajem ,by było fikuśnie i do dzieła.A lista była długa.Mama siedziała i pisała.Tylko się kuby pytałam ,co jeszcze na pisać.A Kuby podawał mi rzeczy i tłumaczył jak mają wyglądać.Pisanie listu to super sprawa ,ta radość w oczach Kubusia i fascynacja jak się opowiada o mikołaju ,gdzie mieszka i co robi ,to każdy by chciał przeżyć i poczuć.To jest magia i tak też mu to opowiadam. Również zamówiłam mu FILM Z WIADOMOŚCIĄ OD ŚW MIKOŁAJA.TO jest teraz na topie.Powiem wam ,że jak sama obejrzałam ten film ,to aż mi łezka poleciała .Normalnie mnie powalił .Ta magia i słowa jak opowiada i renifery,to jest coś cudownego dla dziecka.Aż sama poczułam się jak dziecko oglądając ten film.Jak chcecie zobaczyć film nasz ,to zapraszam na mojego fanpaga https://www.facebook.com/mojapasjatoty/  tu jest i oglądajcie ,bo jest warto.

Tu są fajne kartki do napisania listu do świętego mikołaja.Zapraszam do pobrania i pisania.Bo dzieci czekają na prezenty od św.mikołaja,a wiadomo ,że musimy wiedzieć co dzieci chcą.


 lampion świąteczny swojej roboty.Wiadomo ,że jeszcze jest troszkę czasu ,ale już trzeba robić świąteczne dekoracje.Bo potem będzie za mało czasu.Jeszcze wam pokarze w następnym wpisie jakie ozdoby sama zrobiłam.Więc zapraszam do siebie.


Prześlij komentarz

Featured Post

MUFFINKI Z WARZYWAMI / Muffins is vegetables

MUFFINS IS VEGETABLES Dzisiaj mnie na szłoby na śniadanie zjeść śmieciowe jedzenie.Ale zdrowe ,pożywne i pyszne.Tym razem za tęskni...