poniedziałek, 11 kwietnia 2016

STRACH I NASZE LĘKI.

Jak zabrać się na odwagę i żyć jeszcze szczęśliwsza,bez leków i obaw.Zawsze mamy jakieś słabości i lęki .Lecz musimy jakoś się z nimi uporać i przetrwać.OBAW I LĘKÓW JEST DUŻO.Jak nawet o swoją rodzinę,dziecko czy dentystę.



Ja też mam lęki ,strach.Czasem głupie myśli lub dziwne zahamowania by czegoś nie robić bo się boję lub nie wypada.Wiele ludzi ma jakieś obawy ,zahamowanie by czegoś nie robić.A powodów jest milion.Gdy wieczorem leże na łóżku ,to sobie myślę czy nie fajnie, by było kochać się na stole lub kilka zabaw w stylu GREYA .To by była bomba i eksplozja erotyczna.Albo jakiś kurs językowy,zmiana koloru włosów,rezygnacja z pracy której nienawidzisz,bo ludzi są chamscy .Marzysz o dziecku ,ale boisz się ciąży,rodzenia i całego tego galimatiasu.Wizyta u dentysty którą przekładasz ,bo się boisz.Obawa wyjazdu za granicę,że sobie nie poradzisz.Lub zawsze ci się podobał jakiś chłopak ze szkoły lub z klasy i nie potrafisz się do niego odezwać.Jesteś nieszczęśliwa z partnerem i chcesz go zostawić ,a nie wiesz jak to mu powiedzieć,by go nie skrzywdzić.LĘKI NASZE odczuwamy w danej chwili lub sytuacji.Więc lęk i strach jest do pokonania.Wszystko zależy od nas i naszego nastawienia. I tak można wymieniać tysiące obaw i lęków każdego człowieka.No ,ale i musimy sobie z nimi radzić.Nie możemy chować głowy w piasek,że niektóre rzeczy by były ryzykowne.Teraz to na pewno są bezpieczne.I jeśli nie nauczymy się żyć i rozróżniać aktualnie zagrożenia,od tych co są złe,to mamy marne szanse na szczęście.To jest bez sensu.
I dla tego trzeba sobie powiedzieć ,że dam radę ,mogę i otworzyć się na świat.
Nie zamykać się........
Bo to nic nam nie da.....
Musimy mieć swoje zdanie,swoje decyzje.
Nie bójmy się porażki ,błędów lub ,że nam się nie uda.
Bądźmy bardziej pewni siebie.
Zróbmy jedną rzecz której się boimy,a zobaczysz czego to uczy i czy zmieni się nasze życie na lepsze.
Ja na pewno spróbuję .
I za ryzykuję.
Bo czasem warto się przełamać jak batonik.(ha,ha,ha)
Czasem trzeba za szaleć i poczuć się wolnym i szczęśliwym ze swoimi myślami,że coś nareszcie zrobiłam i mi się udało.Powiedzieć cholera dałam rade.
Musimy wierzyć w siebie i ufać naszym emocjom i pragnieniom,dążeniom do celu wymarzonego.
Jestem ciekawa ,czy wy też macie jakieś lęki lub strach przed czymś ?

Prześlij komentarz

Featured Post

MUFFINKI Z WARZYWAMI / Muffins is vegetables

MUFFINS IS VEGETABLES Dzisiaj mnie na szłoby na śniadanie zjeść śmieciowe jedzenie.Ale zdrowe ,pożywne i pyszne.Tym razem za tęskni...