MAMO,MAMO COŚ CI DAM ...Walentynkę dla MAMY od SYNKA.

Masz synka to o walentynce i o kwiatach na pewno się nie skończy.To jest wielka więź synka do mamy .Jesteś najpiękniejsza i najlepsza na świecie.A okazja ,by dać walentynkę mamie jest oznaką miłości naszego syna do nas.


Już powolutku zbliżają się walentynki.Ale to dzień dla ZAKOCHANYCH i wszyscy jesteśmy w kimś zakochani.Więc i mój syn też mnie kocha i zrobi mi laurkę na walentynki.Bo kocha mamę jak SZALONY. A MAMA KOCHA ,GO JAK WARIATKA.Nie tylko dorośli muszą  się obdarowywać prezentami i kwiatami.Jeśli masz synka tak jak JA, to też powinien ci dać kwiatek lub czekoladki.Bo to jest też miłość.Więź między matką ,a synem od małego jest duża .Bo cały czas jesteś przy nim.I on to czuje.Jesteśmy jego powietrzem,bliskością i czułością.Bardziej jak jakaś zabawka lub miś.Bo zawsze czuł się bezpiecznie i kochany. Bo dobrze wie ,że w mych  ramionach ma schronienie .Chociaż teraz ciekawi go cały świat i wszystko w koło.I zrobił się samodzielny i niezależny.Bo wszystko sam,sam.Ale przychodzi czas ,że czegoś nie umie lub nie wie,a mama pomoże i jest zawsze blisko.Mój synek zawsze będzie o mnie zazdrosny ,nawet jak jest mąż i śpi koło mnie ,to synek zaraz foszki robi i pyta się, czy też może leżeć przy mamie.Bo mówi tata leży, to i on też by chciał.Ale ja zaraz mu tłumaczę ,że Kubuś ma takie super łóżko i takie duże i nie może samo tam stać.Bo będzie mu smutno.I zaraz się zastanowi i pójdzie do siebie.Ja go u tulę i po kocham dam buziaka na dobranoc lub bajkę i pójdzie spać.I jakoś to pomaga.I dla tego twierdzić mi ,że walentynki są dla dużych i małych.Starszych i młodszych.Bo wszyscy jesteśmy przez kogoś kochani.
Prześlij komentarz

Popularne posty