Jestem Matką,sprzątaczką,kucharką,kalendarzem - współczesna matka polka

Matka to jeden z wielu zawodów nie płatnych i mało docenianych.A w szczególności nasi kochani mężowie, czyli partnerzy słabo to doceniają .Każdy podziwia zaradne MATKI ,które mają wszystko po zapinane na ostatni guzik.Staramy się być dobrymi ,zaradnymi żonami,matkami i co mamy z tego......nic.



Wszyscy szanują dobrze zorganizowane żony,zaradne i najlepiej ,żeby była zawsze zadbana.Dom ogarnięty,dzieci również,obiad zrobiony i podany.Pranie oprane i powieszone.Szczerze  mam w dupie takie zorganizowanie i to co chce mąż.Robię tak jak mi wygodnie i mało mnie interesuje innych zdanie,że jestem nie 
doskonała.Nie mam kalendarza i nie notuje co mam zrobić lub ugotować.Ale wszystko staram się pamiętać.Ale jestem MATKĄ i to dumną ze swojej roli.Bo to kawał dobrej roboty którą robię i nie ważne,że nie płatną.Ważne ,że kocham to co robię .My polki kochamy macierzyństwo i nie zrezygnujemy z tego za nic w świecie.
Ja zajmuję się domem,dzieckiem,no wiadomo wszystkim.I tak razem z mężem doszliśmy do wniosku ,że tak zostanie ,bo wiadomo on więcej zarabia.Tylko ,że niema go w domu, bo jest za granicą.Ciężko mi jest z tym ,bo nie ma go z na mi .I straszliwie tęsknimy z Kubusiem.No i z dłuższym czasem idzie się przyzwyczaić do wszystkiego.I to za akceptować.
Kochane kobitki jak można porównać naszą pracę do faceta ?
Chyba się nie da....
Ja tak myślę.I myślę ,że nie każdy facet docenia to co my robimy w domu.Bo co nie którzy nie doceniają tego, co my robimy i mówią ,że tylko leżymy  jak lenie.Albo co ty robisz w domu? lub Ja to ciężko pracuje w pracy, a ty ?
Często słyszę takie komentarze.
I myślę ,że niektórzy nie doceniają tego co my matki robimy.
My mamy zawsze pełne  ręce roboty.My musimy sobie dawać radę,dźwigając na barkach odpowiedzialność za rodzinę. A przepraszam bardzo ,my jesteśmy wielozadaniowe i mamy w rękach wiele fachów.Jesteśmy nianiami,kucharkami,sprzątaczkami,hydraulikami jak trzeba.Kurcze to ile my musimy zarabiać?
Ja myślę ,że 5000 zł .Tylko kto nam będzie płacił pensje, nasze kochane państwo. NIEEEEEEEEE Kochani.
Mi wystarczy tylko miłość mojego dziecka i męża i to jest moje wynagrodzenie co miesięczne.I mi to wystarczy.





zdjecie pobrane z demotywatory.p[




A wy kochane matki,żony, co wy o tym myślicie?
Czy jesteście nie doceniane przez swoich partnerów,że zajmujecie się domem.?

PISZCIE .
KOMENTUJCIE .


.



Prześlij komentarz

Popularne posty