piątek, 20 listopada 2015

DOMOWE I CIEPŁE - ZUPA Z DYNI

Zapraszam na domową i ciepłą zupę z dyni. Najlepsza na te deszczowe i pochmurne dni.Pełna witamin.Jeśli nie wiecie co ugotować to jest pomysł na zupę z dyni prosta i szybka w wykonaniu.ZAPRASZAM ..






ZUPA DYNIOWA


  • 1 KG DYNI  ,JA KUPIŁAM PIŻMOWĄ
  • 2 DUŻE MARCHEWKI
  • 4 DUŻE ZIEMNIAKI
  • 2 ZĄBKI CZOSNKU
  • 2 ŁYŻKI JOGURTU NATURALNEGO
  • 1 KOSTKA ROSOŁOWA
  • KURKUMA,IMBIR,PAPRYKA OSTRA
  • SER MOZZARELLA
  • JA JESZCZE POSYPAŁAM ZUPĘ CHIA NASIONA SZAŁWII 
Wszystkie składniki kroje wrzucam do garnka i gotuje ,aż będą miękkie z dodatkiem kostki rosołowej.Gdy już wszystko będzie miękkie to miksujemy blenderem.Gdy powstanie gęsta zupa przyprawiamy szczyptą kurkumy,imbirem i papryką ostrą.A na koniec wrzucam sera mozzarella na wierz .I życzę smacznego.Rozgrzewająca zdrowa zupa na zimne dni. 




                                          SMACZNEGO !!!!!!!!!!!!!


Prześlij komentarz

Featured Post

MUFFINKI Z WARZYWAMI / Muffins is vegetables

MUFFINS IS VEGETABLES Dzisiaj mnie na szłoby na śniadanie zjeść śmieciowe jedzenie.Ale zdrowe ,pożywne i pyszne.Tym razem za tęskni...