wtorek, 15 września 2015

Miłe Uniesienia na Rocznice Ślubu.

Gdy nadeszła ta chwila i ten dzień ,byłam tak podniecona ,że nie mogłam zebrać myśli.Już wyjaśniam o czym mowa.JA i MĄŻ Mieliśmy 7 rocznicę ślubu i moje urodziny 32.Więc mąż zaplanował miły i romantyczny weekend w hotelu z basenem i kolacją.To dopiero była niespodzianka.Aż mi kopara opadła.Przed stawie wam kilka fotek z tej miłej dla nas chwili.

Gdy zobaczyłam ten hotel 4 gwiazdkowy ,byłam pod wrażeniem.Był przecudny taki elegancki pierwsza klasa.Ten hotel mieści się w Jachrance niedaleko zalewu zegrzyńskiego.Są  w nim nowoczesne pokoje z elegancką łazienką.  Można tam skorzystać z  spa,aqua parku ,siłownia ,prywatna plaża i przystań ,szkółka flyboarding dla dzieci i dorosłych,kort tenisowy ,możliwość wynajęcie rowerów wodnych ,kajaków,kręgielnia ,kilka restauracji . Po protu tylko się relaksować  
                                                                                           Gdy się tam jest to zapominasz o całym świecie .Można odpocząć choć na chwilkę.Wynajmujesz pokój i lecisz na basen troszkę się po chlapać.Razem spędziliśmy miłe chwile tam było super .Choć nie powiem ,bo bardzo myślałam o swoim synku którego zostawiłam w domku z babcią.To było silniejsze ode mnie,nic na to nie poradzę taki instynkt matki jest.Marzenia kobiety bywają realne jak w tym wierszu.



Leże i myślę,
a właściwie ściślej 
to marze sobie,
ze mam cie tu przy sobie.
Ze czuje twój oddech 
dłonią twarz dotykasz mi,
delikatnie ucho całujesz
obdarzając czule spojrzeniem
serca biciem i westchnieniem.

Twoja twarz przybliża się
w pocałunku porywasz mnie,
taki pełnym namiętności
w tęsknocie powstał,
serc skrytości.
Z pragnień złożony
co w nim bywają,
niech ciepłą falą
w ciało wpływają.

By nas oplotła
tak dookoła,
namiętność która
miłością woła,
każdym dotykiem
aż krzyczy w sobie,
pielęgnuj mnie
gdy jestem w tobie...


No ale czasami potrzebuje małej od folgi od życia codziennego by naładować swój akumulator.A po za tym jeszcze taka okazja.Jak szaleć to szaleć.Teraz kilka fotek.Miłego oglądania.















A NA KONIEC ZABAWY  KĄPIEL I SZAMPAN .RAZEM.

POZDRAWIAM WSZYSTKICH ZAGLĄDAJĄCYCH DO MNIE BUZIAKI.




Prześlij komentarz

Featured Post

MUFFINKI Z WARZYWAMI / Muffins is vegetables

MUFFINS IS VEGETABLES Dzisiaj mnie na szłoby na śniadanie zjeść śmieciowe jedzenie.Ale zdrowe ,pożywne i pyszne.Tym razem za tęskni...