A MNIE JEST CIĄGLE SZKODA ,ŻE LATO MINĘŁO.



JAK NIE KOCHAĆ FESTYNÓW .To zabawa dla każdego .Jak dla mamy i dla dzieci.Mile wspomnienia z lata.Wiele atrakcji dla dzieci,wata,cukrowa.popcorn,jazda na kucykach,skakania dla dzieci,lody   itp.I JAK NIE KOCHAĆ FESTYNÓW I LATA.Lubie czasem po wspominać ,gdy oglądam zdjęcia.



A mnie jest szkoda lata
I letnich, złotych wspomnień, 
Niech mówią: głupi o mnie, 
A mnie jest żal ... 
Za oknem szaro, smutno, 
A jeszcze przed miesiącem 
Wesoło, zieleń, słońce ...
Naprawdę żal. 
To tak jak gdyby ktoś najdroższy nagle odszedł
I zabrał radość, uśmiech, a zostawił łzy.
Dlatego żal mi lata I ludzi, żal i nieba,
Po którym płyną smutne Jesienne mgły. 

TO REFREN PIOSENKI JERZEGO POŁOMSKIEGO -A MI JEST SZKODA LATA.

I to jak w tej piosence jest ,że szkoda mi lata tych pięknych słonecznych dni i ciepłych nocy.A teraz dlugich wieczorów ,rannych mgieł i tego zimna ,którego nie lubię.Te jesienne chandry,złe humory ,gdy widzę za oknem szarość.Przytłacza mnie to.Najlepiej jest wskoczyć do łózka pod koc z kubkiem ciepłej herbaty i oglądać telewizje.Niestety nasz nastrój jesienny spowodowany jest barkiem słońca i witaminy D  .Dodatkowo zmniejsza się produkcja serotoniny hormonu szczęścia  poprawiający dobry nastrój.Najlepszy sposób nasz na chandrę jest  czekolada.Ponieważ zawiera cynk i selen,która podnosi poziom edorfin,substancji hormonalnych,zapewniają doskonałe sampoczucie Jeszcze dobrze ,że jest mały brzdącuś ,ze mną to jest weselej ,ciekawiej no i głośno.Synek daje mi czasem po palić swoimi krzykami i zawziętością.No jak by nie było to po kimś to zawziętość ma,bo na pewno nie po sąsiadach.Tylko po którymś z rodziców.Ale co tu będziemy bladolić.Zapraszam do oglądania fotek .Nie są one wspaniałej jakości .Bo muszę zainwestować w aparat ,bo jeden mniałam ,ale Kubuś mi rozwalił.No cóż dzieci mają te magiczne rączki ,że jak coś wezmą to od razu im się psuje .Tak jakoś.
Te wspomnie są super ,aż chce się foty oglądać.zapraszam.







film jak kuba tańczy na festynie





Prześlij komentarz

Popularne posty