KARTKA Z WAKACJI ..........NASZE MIŁE WSPOMNIENIA

CZAS WAKACJI SIĘ ZACZĄŁ .DZIECI MAJĄ WOLNE OD SZKOŁY.WIĘC JAK JEST URLOP TO W DROGĘ I PRZED SIEBIE RUSZAMY NA PODBÓJ Z NASZYM MAŁYM ODKRYWCĄ.


Powinniśmy się przygotować do podróży.Spakować bagaż dla dziecka i dla siebie.Plus bagaż podręczny z najważniejszymi rzeczami dla dziecka.Zapakujmy do bagażu wszystkie ubrania ,ręcznik,skarpetki.podkoszulki,spodenki,buty,sandałki,bluzę,kapelusz lub czapkę z daszkiem.Krem z filtrem to bardzo ważne by uchronić nasze dziecko od słońca.A i trakcie jazdy autem musimy mieć przy sobie bagaż podręczny ,a w nim chusteczki nawilżające,pampersy,worek na śmieci i kilka zabawek by dziecko sie nie nudziło w czasie jazdy.Wakacje dla mnie to czas kiedy jesteśmy wszyscy razem i wtedy cieszymy się sobą.
To była niesamowita podróż ,bo pierwszy raz Kuba był nad morzem.Nie powiem ,ale podróż troszkę męcząca ,bo daleko do kołobrzega .Ale co tam wart było.Piękna plaża,super molo i boskie miasto.A gdy Kubcjusz zobaczył piasek i wodę to od razu chlapu,chlapu i krzyczy...........woda,woda......
Mamo.....plam plam, 
Dla Kuby woda wcale nie była zimna .Na początku po chodził sobie po piasku ,ale co tam trzeba i też zamoczyć nóżki.BRYYYYYYY JAK ZIMNA WODA.
Kuba krzyczy z radości,fale wody spadają mu na nóżki ,a Kuba się cieszy i śmieje.Co za piękny widok mojego dziecka cała radość z tych wakacji ,gdy mój syn zadowolony i szczęśliwy.To ja również.TO JUŻ TYLKO WSPOMNIENIA NIESTETY.Wszystko co piękne szybko się kończy.Tak już musi być.Ale zostały nam tylko wspomnienia.I TO NASZE WSPOMNIENIA.




NA BUZIACZKI ZAWSZE JEST DOBRY MOMENT.




JA Z KUBUSIEM NA MOLO. 


A TAK MOCZYMY SOBIE NÓŻKI W ZIMNYM MORZU.


A TUTAJ UCIEKAM TACIE...ZŁAP MNIE JAK POTRAFISZ.



NASZA MIŁOŚĆ NA MOLO.BUZIAKI,ŁASKOTKI I TULANKI.


KRZYK JAK FALA IDZIE DO KUBY.I WIELKIE ZADOWOLENIE.


A JA SOBIE BIEGAM I UCIEKAM TACIE...



PIĘKNE WIDOKI NA MORZE I MOLO.


WIDOK Z 10 PIĘTRA.BYŁO WIDAĆ Z OKNA MORZE,ALE CHOLERNIE WYSOKO.


PIĘKNE FONTANY W UROCZYM KOŁOBRZEGU.



A TU PANI LEWITUJE DO GÓRY.CZARY  I MAGIA.RACZEJ TROSZKĘ OSZUKAŃSTWA.ALE CO TAM CIEKAWIE WYGLĄDAŁO.

.


ZABAWA W PIASKU TO PODSTAWA PLAŻINGU





POGODA CUDOWNA CIEPŁO.




WSPOMNIENIA....

Daw­ne wspom­nienia z wakacji
marze­nia znikły przez czas
przez ty­le lat
aż tak bar­dzo pos­mutniał świat
w porówna­niu do cza­su 
kiedy ra­zem poz­na­waliśmy życia smak
uczy­liśmy się uczuć
wie­rzy­liśmy w przyjaźń
a te­raz chęć znikła
bo czuję się oszu­kany przez rzeczywistość
bo bez Ciebie mój świat się pogrąża
Mam oczy zam­glo­ne na uczucia
La­ta błogości przeminęły
co­raz trud­niej­szą poz­naję egzystencję
która po­siada ty­le wad
Kiedyś nie straszne dla nas nic
Wszys­tkie nasze 
złe i dob­re chwile
ale czas łas­ka­wy nie był
i roz­dzielił nas
ok­ropne ser­ce moje
już nig­dy nie zo­baczyło Cię
już nikt nie zag­rze­je w nim miejsca
Tkwi je­dynie w nim
wspom­nienie z daw­nych lat
One niszczą mnie od wewnątrz
a ja nic zro­bić nie mogę
choć bar­dzo chcę
Nikt pomóc mi nie może
Zos­ta­je sam
i po­mału żeg­nam się z uczuciami
Życie zmusza mnie
bym zos­tał człowiekiem 
poz­ba­wionym ser­ca. 

POZDRAWIAM WSZYSTKICH I PRZEPRASZAM ŻE TAK RZADKO TU ZAGLĄDAM ,ALE WAKACJE TO DLA MNIE TYLKO CZAS DLA RODZINY.
BUZIAKI














Prześlij komentarz

Popularne posty