SZCZĘŚLIWE DZIECKO TO AKTYWNY RUCH I ZABAWA

Z poradnika młodej mamy napisze kilka słów o ruchu i aktywnym spędzaniu czasu na łonie natury z synkiem.Biegać ,skakać,latać,pływać w tańcu w ruchu wypoczywać.Biegać ,skakać latać ,pływać w tańcu ruchu wypoczywać.Zapraszam kochane mamy do czytania i do aktywnego spędzania czasu z swoimi pociechami to dobry sposób na rozładowanie nadmiaru dziecięcej energii.Nie tylko odpręża,ale relaksuje zapewnia zdrowy i spokojny sen.


.
Mój synek tylko wstanie rano ,to zaraz się nie obejrzę ,a  Kuba trzyma ubrania i buty i ajci.Ale ja mówię hola,hola kochaniutki trzeba przecież zjeść śniadanie i jakiś obiad zrobić i troszkę po  ,sprzątać.A Kuba w płacz i krzyczy ajci mamo.No i mama jak zawsze się z lituję nad swoim łobuzem by poszedł po skakać,po robić babki w piaskownicy, piruety,Bo moje dziecko to wulkan energii nie usiedzi 5 min w miejscu.Ale sobie myślę ,że dobrze .długie przebywani,nie tylko siedzenie przed telewizorem czy laptopem i także przesiadywanie przy stoliku by malować,może spowodować problemy z koncentracją lub nabawi się wady postawy,np;skrzywienie kręgosłupa i wtedy dopiero problem .Słyszałam ostatnio w tv w jakimś programie mówili ,że dzieci aktywne fizycznie szybciej się uczą,bo podczas ruchu lepiej ukrwiony jest mózg i więcej tlenu do niego dociera.Gdy Kuba się wyszaleje to i lepiej zje i potem śpi.Aja zadowolona bo troszkę odsapnę po cały zwariowanym dniu.Więc zachęcajmy dziecko na aktywny dzień nadworzu,by się wyszalało,czasami boso po latało.To jest radość dla ciebie i dziecka.








DZIĘKUJE ZA WIZYTĘ W MOICH SKROMNYCH PROGACH.ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA MOJĄ STRONĘ NA FACEBOOKU https://www.facebook.com/Reniaendkubcial? ref=aymt_homepage_panel MOJA PASJA TO TY.BUZIAKI.MIŁYCH I CIEKAWYCH WAKACJI ŻYCZĘ WSZYSTKIM ,BO NIEDŁUGO KONIEC ROKU I  .........HURA WAKACJE..........


Prześlij komentarz

Popularne posty