Czemu tak rzadko zaglądam na bloga ?

A LATO PRZYSZŁO PIESZO,JUŻ ŁĄKI NIM SIĘ CIESZĄ.I STOJĄ CAŁE W KWIATACH .NA POWITANIE LATA.PO CO MARNOWAĆ CZAS PRZED KOMPEM I OCZY PSUĆ LEPIEJ PO SZALEĆ NA DWORZU Z SYNKIEM.

    





witam was wszystkich dawno nie piałam ,bo raczej nie mam czasu i szkoda mi słońca ,by w  domu siedzieć przed kompem.A mój syn tylko krzyczy bym zamknęła komputer i krzyczy ajci mamo,ajci już .No i co trzeba zbierać manatki i lecieć na dwór by Kuba się powściekał,a przy okazji i ja się troszkę opalę.Kubuś gania koty,jeździ swoim autem żółtym,robi pranie w basenie ,bo przecież widział jak babcia pierze, to i on musi robić to samo.A jak by nie inaczej .Kuba łapie wszystko jak pelikan.Teraz byliśmy w niedziele na festynie z dnia dziecka, by troszkę urozmaicić czas Kubie.Po skakał na dmuchanych pontonach ,co nie można było go z tamtąt zabrać po prostu szału skakania dostał.Troszkę na placu zabaw, piaskownica zjeżdżalnia,kaczka do bujania.Też obejrzeliśmy mały spektakl o koziołku matołku ,który jechał do pacanowa i biedny nie mógł trafić.A to uczył dzieci angielskiego i w tym nauki tańca .Świetna sprawa podobało mi się .Kuba też oglądał ,ale jeszcze troszkę za mały jest.Ale to nic.Potem poszłam z nim do konika, by pokazać Kubusiowi jak dzieci jeżdżą na kucykach i może i on by się przejechał.Ale zagaduje go i pytam się ,a może chcesz.Bo tak sobie myślę że mały jest to będzie się bał,ale co tam Kuba na kuca i jedzie .A mama w szoku jak pięknie mój synek wygląda na kucyku.Jechał taki dumny jak paw.Śmiałam się że nie wiem z niego ,bo zabawnie to wyglądało.Ato skoczyliśmy na kiełbaskę z grilla bo jak zwykle Kuba głodny po takich przeżyciach.I tak nam zleciała niedziela jakoś szybciutko nie wiadomo kiedy.Kuba w samochodzie padł jak mucha jak wracaliśmy do domu.Wiec dla tego mniej czasu poświęcam blogowaniu i pisaniu na blogu ,bo wolę urozmaicać synkowi czas,uczyć go nowych rzeczy i poznawania świata.Bo dwulatek to ciekawy przypadek ,chce wszystko wiedzieć i widzieć.Tak to już jest u dzieci.













POZDRAWIAM odwiedzających mojego bloga i ZAPRASZAM ponownie.A I DZIĘKUJĘ ZA MIŁE KOMENTARZE...BUZIAKI DLA WSZYSTKICH.
Prześlij komentarz

Popularne posty