DZIEŃ MAMY 26 MAJA - NAJLEPSZE U MAMY JEST TO ŻE JĄ MAM......

Najlepsze u mamy jest to ,że ją mam.Mamy ją swoją nie cudzą.Nie inną.Zawsze tę samą.I żeby nie wiem co się stało,mama zostanie mamą.  Tylko jedna mama na zmartwienia.Tylko jedna na dwójkę z polskiego. Tylko jedna na bójkę z najlepszym kolegą.Jedna od bólu zęba i od przeziębienia. Nie na sprzedaż. Nie do zmiany. moja wszędzie i przez cały czas . Więc najlepsze u mamy jest to ,że ją mam i że mama ma mnie.



Dzień 26 maja to dzień każdej mamy i dzień radosny,bo każde dziecko w szkole czy w przedszkolu robią laurki dla mam ,albo przedstawienia .Dzień matki ma długą historię ,sięga czasów starożytnych,ale jest obchodzone XVI wieku .W wielu krajach ustanowiono ten dzień na początku XX wieku, również w Polsce.To święto by okazać swojej mamie ,że jest dla nas ważna,kochana i najlepsza na świecie.I dla tego obdarowujemy ją prezentem lub bukietem kwiatów.Staramy się ten dzień spędzić miło na jakimś spacerze i dobrym obiedzie by mama nie gotowała.Albo dobrym prezentem będzie jakiś karnet na fitness lub areobik albo jakieś spa.TO ROLA CAŁEGO ŻYCIA.
Nasza więź z dzieckiem zyskuje na unikalności,umiejętności radzenia sobie.I po pewnym czasie powiemy sobie ,że tego nie da się nauczyć.Ta rola matki w wychowaniu dziecka kobieta spełnia się każdego dnia.Pomaga je w tym instynkt macierzyński.Wiem ,że też jest dużo pisemek o roli matki i dziecka i dużo czytamy lub zaglądamy do internetu ,by  czegoś się dowiedzieć.Matka i dziecko to więź od narodzin i jest przywiązanie,miłość i zaufanie.Matka zostaje zawsze matką nie ważne ile dziecko ma lat czy 10,15 30 lub 40 .Miejsce matki zawsze jest ważne choć syn ,czy córka się ożeni i odejdzie,ale na pewno nie zapomni o matce.Bo matka wszystkiego nauczyła,pomogła w trudnych chwilach i zawsze była jak mieliśmy złe dni.Jak się ma swoje dziecko to dopiero człowiek się przekona jak to jest być matką.Jak musi wszystko nosić na swoich barkach.Czasem zdarzają się dobre i złe dni i też trzeba sobie radzić,choć mówimy sobie w myślach mam już dość . Ale po chwilce zastanowienia się i spojrzenia na swoją pociechę wstajemy i walczymy dalej.Nie możemy poznać po sobie ,że nie damy radę .Takie są już mamy.Po prostu zaradne.I kochane.


Irena Santor 
w piosence DLA MOJEJ MAMY .........


Może wam się spodoba ,bo mi tak .Pięknie śpiewa.
Albo następna piosenka zespoŁu KOLOR - MOJA MATKO JA WIEM

TEGO DNIA ŻYCZĘ KAŻDEJ MAMIE DUŻO WYTRWAŁOŚCI ,UŚMIECHU NA TWARZY .ZA TO ŻE JEST
ZA TO CO CZUJEMY,
ZA TĄ MIŁOŚĆ,
ZA TO CI DZIĘKUJĘ
PO PROSTU DOBRZE ,ŻE JESTEŚ..............



Prześlij komentarz

Popularne posty