piątek, 17 kwietnia 2015

Zabawne szaleństwa mojego syna,aż czasem łapię się za głowę..........

Jak co rano wstajemy i zawsze coś robimy.Ale i mój syn również coś ciekawego wymyśla ,aż czasem łapię się za głowę.Czasem myślę skąd ma te pomysły.Dzieci są zabawne mówię wam.Jak codziennie patrzę na mego rozbójnika.... no naprawdę przechodzi samego siebie.Wszystko wie i potrafi mamy pomóc ,ale i spsocić również.



Ostatnio coś mu się nie tak zrobiło ,bo zaczął moje majtki zakładać na siebie.No to już norma mego syna.Ale nawet i przy gościach wyjmuje majtki i zakłada.Może i dlatego ,że naśladuje mnie.Ale dajcie spokój majtki...... lub stanik.......... No i już synkowi tata odleciał na jakiś czas i Kubuś chodzi pomieszkaniu i powtarza - TATY NIEMA,TATY NIEMA  i tak w kółko .A ja zaczynam mu tłumaczyć że tata wyjechał brum brumem ,a Kuba mówi mniam,mniam.A JA mówię TAK .No jakoś trzeba wytłumaczyć synkowie dlaczego taty niema .Dzieci to mają swoją wyobraźnię.I Kubuś zawsze sobie coś wynajdzie by odpowiedzieć mi.Albo ostatnimi czasami robi siusiu na nocniku i kupkę.Więc jak sobie usiądzie i tak sobie siedzi i patrzy czy coś zrobi i wkłada rączki do nocnika i mówi .......niema,niema...... A jak zobaczy ,że coś zrobi to się cieszy i mówi JEST,JEST...I krzyczy MAMO... a ja lecę szybciutko by zobaczyć co tam mu się znowu urodziło.No i widzę siuśkę .A Kuba zadowolony i szybko lecimy wylać do toalety.On to uwielbia ,bo jak wpada do łazienki to zaraz wodę odkręca wszystko wrzuca do wanny.Mała rewolucja w łazience.A to papier zrywa i wrzuca do ubikacji ,albo bierze szczotkę i próbuje czyścić kibelek.Wszędzie go pełno.I w kuchni jak ja gotuję  to również mi pomaga.I w pokoju , nawet w kotłowni i jak sadzę kwiatki na rabatach swoich.TAK sobię myślę ,co będzie jak dorośnie, czy też tak będzie mamie pomagał ?






KUBUŚ WCINA Muffinkę z nutellą.Mama pierwszy raz piekła ,bo kupiła sobię foremki silikonowe i dla tego było trzeba wypróbować.Ale tak myśle że jakoś mi wyszły sami zobaczcie.....

Składniki :

dla >6 osób 
mąka pszenna, 1 i 3/4 szklanki
masło, 150 g
cukier, pół szklanki
jajka, 3
proszek do pieczenia, 2 płaskie łyżeczki
nutellę, 12 łyżeczek 

Opis przygotowania :

czas przygotowania: 
1. Masło ubijamy na gładką masę. Dodajemy cukier i po kolei jajka, za każdym razem miksując do połączenie składników. Mąkę przesiewamy z proszkiem do pieczenia i wsypujemy do reszty masy. Ucieramy wszystko razem aż powstanie gęsta, gładka masa.

2. Foremkę wykładamy papilotkami. nakładamy łyżeczkę ciasta i rozciągamy go lekko bo bokach papilotek. Nakładamy do każdej babeczki łyżeczkę nutelli i przykrywamy koleją łyżką ciasta tak żeby pokryć krem.

3. Muffinki wkładamy do nagrzanego piekarnika i pieczemy ok 25 min w temp 160*C.

4. Wyciągamy, studzimy i ozdabiamy:)  
                                                               smacznego !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kubuś wcinał aż mu się uszy trzęsły ha,ha,ha....................no to do roboty i pieczemy.........

polub moją stronę zapraszam wszystkich nieważne na wiek i mali i duzi .Starzy i młodzi.. ZAPRASZAM

Posted by MOJA PASJA to TY on 28 kwietnia 2015
Prześlij komentarz

Featured Post

MUFFINKI Z WARZYWAMI / Muffins is vegetables

MUFFINS IS VEGETABLES Dzisiaj mnie na szłoby na śniadanie zjeść śmieciowe jedzenie.Ale zdrowe ,pożywne i pyszne.Tym razem za tęskni...