środa, 29 kwietnia 2015

MAMA SHOPPER BAGS -A może nowa stylowa torba na zakupy !!!!!!!!!

Teraz w modzi piszczy że torby shopper są na chodzie no i w modzie.Kobitki my musimy być na bieżąco z modą i jej dodatkami .Dla tego pokaże wam kilka fajnych okazów.A moze jakaś wam w padnie w oko i zaraz do sklepu lub kupicie przez internet tak jak ja to robię,bo jest wygodniej.



Torby jak je nie kochać.Jak myślicie ,bo ja je kocham jak buty.Teraz weszły w modę fajne duże torby na ramię które są bardzo pakowne i proste w formie co będzie pasować do wszystkiego. Dla tego my matki ,co mamy kupę rzeczy ,bo i coś dziecka jak u mnie się zdarza ,coś mieć Kuby w torebce.Więc są idealne dla nas kobiet i matek zarazem stworzona akurat  dla nas.Są duże i wygodne ,lekkie i pakowne w różnych cenach i kolorach.
Teraz wam pokaże kilka modeli i kilka sklepów co można je dostać.  ..............ZAPRASZAM..............



A druga to czarna TORBA MICHEAL KORS NA ZELANDO.PL







A TU TORBA ZARA SUPER PANTERKA ZE SKÓRY 

TORBA DLA MAM SUPER PAKOWNA W KOLORZE GRAFITU




TORBA MOHITO CZARNA



Kobiety muszą być eleganckie nie ważne ,że jesteśmy matkami.To bardziej daje nam powera do większego działania i motywacji.Więc ruszajmy na zakupy......buziaki.


Prześlij komentarz

Featured Post

MUFFINKI Z WARZYWAMI / Muffins is vegetables

MUFFINS IS VEGETABLES Dzisiaj mnie na szłoby na śniadanie zjeść śmieciowe jedzenie.Ale zdrowe ,pożywne i pyszne.Tym razem za tęskni...