Jest czas ,jest i zabawa na placu zabaw.......

Jest czas i jest zabawa na placu zabaw.NA PLAC ZABAW ZAPRASZAMY CZEGO MY TU NIE MAMY,SĄ KONIKI I ZJEŻDŻALNIE,KARUZELA KTÓRA KRĘCI,BUJAWECZKI ,ŚLIZGAWECZKI.Ja do domu wcale nie chcę z butków piasek wysypuje ,jutro będę obiecuję.I zapraszam na plac zabaw fotkowy Kubusia.



Jest czas na zabawę ,bo obiad mam,sprzątać będę jutro.Tylko dzisiaj wzięłam sobie dywan oprałam .No i lecimy z Kubą na plac zabaw dla urozmaicenia czasu no i troszkę rozrywki w ciągu dnia.To sobie Kubuś po hasał razem z mamusią.Nawet zjechałam z jeżdżalni heja.Kubula również ,ale troszkę nie w smak mu to było bo było bom na pupę i troszkę grymaska pokazałem ...niestety .Ale nic się nie stało tylko pupa troszkę zabolała bo pytam się Kuby czy boli dupka ,a on mówi że takkkkk.Ojej MOJE Biedactwo....
Za parę minut już zapomniał o bolącej pupie i poleciał dalej latać.Koniki bujał i karuzelą ruszał ,aż mogło by się zakręcić w głowie oj,ojoj to nie dla mamy takie zawirowania karuzelowe.W trakcie to chrupeczka złapałem od mamy i dalej poleciałem.





karuzela to jest heca.......




zasiadają teraz w koło
tutaj zawsze jest wesoło
no i rusza, coraz prędzej
i wiruje szybciej, szybciej
STOP! za szybko było
za bardzo w głowie mi się zakręciło
ja wysiadam, a ja nie!
dalej w koło kręćmy się!









No i koniec tej zabawy chociaż wcale tego nie chce .No i cóż do domu pora wracać na obiadek i na spanie.Mi się wydaje że milo było wam oglądać moje focie z placu zabaw z  Kubusiem.Kocham gdy na dworze słonko świeci.Bo mama u cieszona że można wyskoczyć na dwór po szaleć i przewietrzyć szare komórki nasze.To wtedy lepsze i jedzenie,no i spanie jest.A mamusia troszkę skrobie na blogu w tym czasie bo tak to się nie da bo  chcę żeby mama si,ę z Kubą bawiła.ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA I KOMENTOWANIA.


polub moją stronę zapraszam wszystkich nieważne na wiek i mali i duzi .Starzy i młodzi.. ZAPRASZAM

Posted by MOJA PASJA to TY on 28 kwietnia 2015
Prześlij komentarz

Popularne posty