wtorek, 24 marca 2015

# Małymi krokami przygotowujemy się do świąt wielkanocnych

Przygotujmy plan co mamy upitrasić,upiec jakie sałatki zrobić.Nie musimy być perfekcjonistkami robimy to dla siebie.





Nie martwmy się jak o czymś zapomnimy,coś nie wyjdzie.Świat i święta się nie zawalą jak coś nie będzie dopięte na ostatni guzik.Trzeba sobie  2 tygodnie wcześniej zrobić plan działania .Jakie rzeczy są najważniejsze czyli posprzątanie mieszkania.Ja już po woli zaczełam sprzątać .Okna po myte ,palma kupiona,bazie są.I to na razie na tyle.Jeszcze mi zostanie menu.No i nie zapomnijmy że w święta mam Kubusia urodziny.Trzeba torcik zamówić ,ale jeszcze nie wiem jaki.Bo w pierwsze urodziny było auto niebieskie.A teraz sama nie wiem  .Troszkę będzie się działo u mnie.Na pewno będzie opis  na blogu z imprezki.Ale wracając do świąt to musimy być bardziej rozważne by nie brać wszystkiego na swoje barki ,bo w święta będziemy zmęczone i obolałe.Dobrze że moje dziecko mamusi pomaga ,bo tak to nie wiem gdzie rączki mam wsadzić. Taki pomocnik to skarb.Przy sprzątaniu a i Kubuś ma troszkę zabawy.Faceci jak to faceci mało co pomagają,bo oni tak mają.Bo my kobiety jesteśmy pogodne ,rozplanowane i zaradne,łatwiej sobie radzimy budując ciepłe relacje z bliskimi i dalszym otoczeniu.Bo my tak mamy.Pamiętajmy nie odkładamy wszystkiego na ostatnią chwilę.

moje bazie i palemka.

a tu kupiłam fajny ręcznik kuchenny w biedronce z przepisami.super.




storczyk z jajeczkami i kurczaczkami 


 NO JAK BY MOJEGO   SKARBA TU NIE ZABRAKŁO ,BO TEŻ MUSI BYĆ WSZĘDZIE




POZDRAWIAM WSZYSTKIE MAMY WIOSENNIE I PRZED ŚWIĄTECZNIE.              
                                        DZIĘKUJĘ ZA MIŁE KOMENTARZE 
                 I ZAPRASZAM DO PONOWNEGO ODWIEDZANIA MOICH SKROMNYCH PROGÓW.  
                                     BUZIAKI.PA.PA



Prześlij komentarz

Featured Post

MUFFINKI Z WARZYWAMI / Muffins is vegetables

MUFFINS IS VEGETABLES Dzisiaj mnie na szłoby na śniadanie zjeść śmieciowe jedzenie.Ale zdrowe ,pożywne i pyszne.Tym razem za tęskni...