piątek, 27 marca 2015

MAMA SPRZĄTA ,A KUBUŚ SZALEJE

 # A MAMA cleaning frenzy CUBA.

Dzień jak co dzień  trzeba rano wstać.No bo przecież i tak nie da się dłużej po spać no bo  mój chłopak rano wstaje 5:00 .To jest super pobudka nie ma co.I od razu leci do mnie na łóżeczko by się po miziać.No ale ja plotę a tu dochodzimy do dalszego wątku sprzątania.U siebie już troszkę ogarnełam ,ale i musiałam posprzątać troszkę u teściowej.No bo kobicina starsza to trzeb a pomóc prawda.A i Kuba również szalał i pomagał i bałaganił .Jak to On.Babcia też bawiła się z Kubciem,bo Kubuś lubi babę.Chociaż niechcący z przypatku dostanie jakąś zabawką od niego.Kuba już tak ma.Szaleje u baby w pokoju,to i na barana u mamy się załapie,a to jakiś piesek mnie u gryzie i powie chał,chał.Babcia z tej dobroci to i od Kubusia dostanie palcem no,no,no..Mamusi również .Ma się ten charakterek nie ma co.
I tak dzionek jakoś nam z leci .Powiem szczerze ,że ten czas to leci jak szalony.Nie wiadomo kiedy ten czas nam zleci ,lata .Nasze życie umyka nam przez palce niewiadomo kiedy ,a jeszcze tyle do zrobienia.
















Prześlij komentarz

Featured Post

MUFFINKI Z WARZYWAMI / Muffins is vegetables

MUFFINS IS VEGETABLES Dzisiaj mnie na szłoby na śniadanie zjeść śmieciowe jedzenie.Ale zdrowe ,pożywne i pyszne.Tym razem za tęskni...