środa, 11 lutego 2015

GDY NA DWORZE ZIMNO JEST TO Z KUBUSIEM BAWIMY SIĘ

GDY NA DWORZE PLUCHA I CHŁODNO,A MAMA TROSZKĘ PRZEZIĘBIONA TO TRZEBA JAKOŚ CZAS ZORGANIZOWAĆ NA ZABAWĘ Z KUBUSIEM.OBIAD UGOTOWANY .ZUPECZKA BURACZANA,PRANKO ZROBIONE .I WIDZĘ ŻE KUBUŚ SIĘ NUDZI NIE WIE SAM CO Z SOBĄ ZROBIĆ TO LECIMY DO JEGO POKOJU PO BAWIĆ SIĘ BRUM,BRUMEM,A PRZY OKAZJI PARĘ FOTEK ZROBIŁAM.





NO TO JEDZIEMY NA KONIKU PATA TAJ,PATA,TAJ,WIO KONIKU...........KUBA URADOWANY LUBI JEŹDZIĆ NA KONIKU.



A TU jeździ swoim duży brum,brumem. tir z przyczepą .Do przyczemy włożył jakieś zabawki  jeździem w trase .




buziaczek od mamy dla synka.Ale się wściekaliśmy skakał po mnie i taki wesoly ile zabawy miał z tego skakania ,a to pąpki robiliśmy .Różne krzyki,piszczenie,chichotanie,łaskotanie .Zabawa na 102.




to JA mały urwis jestem.Robię wszystko na co mam ochotę .Zakładam okulary i przeglądam się w lusterku i gadam do swojego odbicia i jest COOL.
........... A MOŻE FITO KOŁKA..............




I zabawa się zakończyła .Kuba zjadł obiadek i poszedł spać .A mama szybciutko do kompa i piszemy pościk do puki synek śpi i jest troszkę czasu dla siebie.Bo gdy wstanie to znowu wielka rewolucja lutowa pod tytułem "KUBA SZALEJE I ŁOBUZUJE '' ,bo jestem pełen energii i lataM JAK SZALONY.ACH.......TEN MÓJ SYNEK..........
....... JA to się mam z tym łobuziakiem
.......a to kwiatki wywala
...... a to z szafek ubrania wyrzuca ,a potem mama jeszcze raz układa i tak kilka razy na dzień ...paranoja totalna.
..........a to stołem trzęsie ,aż się kwiatki ruszają ,strach żeby nie spadły, to by było dopiero.
ALE CZASAMI JEST TAK WESOŁO I ZABAWNIE .
Prześlij komentarz

Featured Post

MUFFINKI Z WARZYWAMI / Muffins is vegetables

MUFFINS IS VEGETABLES Dzisiaj mnie na szłoby na śniadanie zjeść śmieciowe jedzenie.Ale zdrowe ,pożywne i pyszne.Tym razem za tęskni...