wtorek, 13 stycznia 2015

TROSZKIĘ WSPOMNIEŃ JAK TO BYŁO JAK BYŁEM MNIEJSZY

A TAK JAKOŚ MNIE NA SZŁO NA WSPOMINKI JAK ZA CZEŁAM PISAĆ ŻE MAM ZAMIAR STARAĆ SIĘ O DRUGIE BABY.

JAK TO BYŁO JAK KUBUŚ BYŁ MALUTKI SPAL SMACZNIE W KOŁYSCE MALUTKIE NÓŻKI TAKIE SŁODKIE ,AŻ SIĘ CHCIAŁO CAŁOWAĆ.

  MOJE SŁODKOŚCI WARTO BYŁO POCZEKAĆ 9 MIESIĘCY ,CHOCIAŻ BYŁO CZASEM CIĘŻKO,W NOCY NIEMOŻNA BYŁO SPAĆ,NOCNE CIĄGŁE SIUSIANIE,BÓLE NÓG,SPUCHNIĘCIA ITP.

TO ZARAZ PO PORODZIE CZYŻ NIE SŁODKI WIDOK BYŁAM DUMNA Z SIEBIE MĄŻ ZADOWOLONY, ŻE NIE WIEDZIAŁ CO MA ZROBIĆ I CO POWIEDZIEĆ.ŁZY W OKU SIĘ KRĘCIŁY ZE SZCZĘŚCIA.BO W KOŃCU PO MYŚLAŁAM JEST MOJE SZCZĘŚCIE KOCHANE.

A TAK SOBIE LEŻĘ W KOŁYSCE I SIĘ WPATRUJĘ NA PTASZKI NA GÓRZE
A TAK NAPRAWDĘ TO  CO  TO JEST  TAM NA GÓRZE?

A TO JEST ZAPROSZENIE NA CHRZEST KUBUSIA
BOŻE KIEDY TO BYŁO
JA JUŻ ZAPOMNIAŁAM
GOŚCIE SALA KOŚCIÓŁ PRZYGOTOWANIE CIUSZKI DLA KAWALERA MOJEGO
OCH CO TO ZA DZIEŃ NERWÓWKA
BY WSZYSTKO DOBRZE POSZŁO
ALE JAKOŚ TRZEBA SOBIE PORADZIĆ Z TYM WSZYSTKIM
MY KOBIETY MUSIMY SOBIE RADZIĆ ZE WSZYSTKIM
TAKA NASZA NATURA
BO MOJA NA PEWNO
U MNIE WSZYSTKO MUSI BYĆ TIP TOP



A TO JUŻ CHRZEST KUBY JA CIEBIĘ CHRZCZĘ W IMIĘ OJCA I SYNA I DUCHA ŚWIĘTEGO CZŁOWIEK OTRZYMUJE WIELE ŁASK.CHRZEST JEST DAREM I WEZWANIEM BOŻYM

ACH DOBRZE TROSZKĘ PO WSPOMINAĆ
LUBIE TAK CZASAMI SOBIE WSPOMNIEĆ
TAK MAM JAKOŚ


Prześlij komentarz

Featured Post

MUFFINKI Z WARZYWAMI / Muffins is vegetables

MUFFINS IS VEGETABLES Dzisiaj mnie na szłoby na śniadanie zjeść śmieciowe jedzenie.Ale zdrowe ,pożywne i pyszne.Tym razem za tęskni...