POSTANOWIENIA I MOrzE MARZENIA

CZY MAMY JAKIEŚ POSTANOWIENIA NA NOWY ROK ? NOWE PLANY,NOWE MARZENIA ,NOWE PROBLEMY I KŁOPOTY.

Jak zawsze mam jakiś swój cel co w nowym roku sobie postanowię i za zwyczaj mi się to udaje.
Stawiam sobie dużego cela że w styczniu znów sie zacznę odchudzać ,bo po świętach człowiek
sporo przytył .Postanowienie noworoczne to postanowienie idealnej wizji siebie i świata.Bo jak nie jesteśmy piękni i szczupli to w tym roku tak się stanie.A gdy mamy partnera życiowego to postaramy być lepszymi partnerkami dla niego, bardziej wyrozumiałe ,bardziej uczuciowe że częściej powiemy słowo KOCHAM CIĘ    .My kobiety traktujemy postanowienia jako cel związany z emocjami,relacjami.Wszystko to robimy by tym sposobem wyznaczyć sobie jakiś cel w życiu,no stwierdzając fakty to każdy ma jakiś swój cel.Też nie zapominajmy o marzeniach bo co to by było za zycie gdy byśmy nie marzyli np.o nowych butach ,sukience,fajnych wakacjach ,dobrej pogodzie na wakacje,a może coś fajnego dla swojego dziecka .Albo postanowienie noworoczne to być lepszą mamą.

MÓJ  PLAN I OCZEKIWANIA W TYM NOWYM ROKU....................

No tak jak zawsze  mam nadzieję że dam sobie radę ze wszystkim w domu i sprawami życiowymi,że dam radę coś ciekawego nauczyć mojego synka który w tym roku kończy 2 latka i szykuje mi się impra rodzinna.Następny rok rozłąki z mężem który wyjeżdża za granice do pracy ,czasami mam dość tych wyjazdów męża no ale to coś za coś bym powiedziała niestety nie można mieć wszystkiego.Ale najwżniejsze jest to że kochamy się i wspieramy .No i zapomniała bym o zdrowiu bo to najważniejsze żeby wszyscy moi kochani mąż i syn byli zdrowi.A dalszy los mego życia się ułoży jak domek z kart .No to dzieła zobaczymy co przyniesie nowy rok.JA MAM SZCZĘŚCIE W DOMU.


4 komentarze

Popularne posty