piątek, 16 stycznia 2015

NALEŚNIK Z TWAROŻKIEM I SZYNKĄ POLECAM

COŚ PYSZNEGO NA ŚNIADANIE 

JA SOBIE DZISIAJ ZROBIŁAM NA ŚNIADANKO I POLECAM WAM MOŻE SAMI SPRÓBUJECIE .MOŻNA JESZCZE ZROBIC ZE SZPINAKIEM I RICOTTO,ALBO Z MIĘSEM MIELONYM I POMIDORAMI Z PUSZKI PYCHA


PRZEPIS :  
          2 szkl. mąki
          2 jajka
          szklanka mleka
          szklanka wody gazowanej
          szczypta soli

FARSZ :

          25 dag twarożku ja dodałam ze szczyporkiem
          30 dag szynki
           śmietana kwaśna 30 %
          cebula
           pomidor,pieprz,bazylia,sól do smaku



  1. SKŁADNIKI CIASTA ZMIKSUJ NA GŁADKĄ MASĘ I ODSTAW NA 30 MIN,BY CIASTO TROSZKIĘ ODPOCZĘŁO .ROZGRZEWAMY PATELNIE I SPARZYMY NALEŚNICZKI CIENIUTKIE PLACUSZKI. 
A NADZIENIE :CEBULA,POMIDOR,SZYNKA POKROIŁAM I  WŁOŻYŁAM DO MISECZKI  ,NASTĘPNIE DODAŁAM TWAROŻEK ZE SZCZYPIORKIEM ŁYŻKA ŚMIETANY,  DOPRAWIŁAM SOLĄ,PIEPRZEM I SZCZYPTA BAZYLI DO SMAKU                      WYMIESZANY FARSZ NAKŁADAM NA NALEŚNICZKI I SKŁADAM 
  


NAŁOŻONY FARSZ  NA NALEŚNIKA I SKŁADAMY



ŻYCZĘ SMACZNEGO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Prześlij komentarz

Featured Post

MUFFINKI Z WARZYWAMI / Muffins is vegetables

MUFFINS IS VEGETABLES Dzisiaj mnie na szłoby na śniadanie zjeść śmieciowe jedzenie.Ale zdrowe ,pożywne i pyszne.Tym razem za tęskni...