czwartek, 22 stycznia 2015

NAJLEPSZE ŻYCZENIA DLA BABĆ I DZIADKÓW

Dla Dziadunia dzięcioł stuka,
Ryczy krowa, brzęczy mucha,
Osioł skacze, aż do nieba -
Zawsze Dziadka kochać trzeba!!!

Siadaj Babciu, siadaj blisko. 
Zaraz ci opowiem wszystko. 
Prawie całą noc nie spałam, 
bo prezenty wymyślałam. 
Na kanapie się kręciłam, 
aż dla ciebie wymyśliłam: 
z lodu broszkę i korale 
i śniegowe cztery szale. 
Dziesięć czapek w śnieżną kratkę 
i lodową czekoladkę.
 Jak nie będzie Ci smakować, 
to mnie możesz poczęstować!

DLA WSZYSTKICH BABĆ I DZIADKÓW ŻYCZENIA BY ZDRÓWKO DOPISAŁO ,MAŁO ZMARTWIEŃ BYŁO ,A NAJWAŻNIEJSZE ŻEBY ŻYLI NAM STO LAT OD MAMY BLOGUJĄCEJ.





Prześlij komentarz

Featured Post

MUFFINKI Z WARZYWAMI / Muffins is vegetables

MUFFINS IS VEGETABLES Dzisiaj mnie na szłoby na śniadanie zjeść śmieciowe jedzenie.Ale zdrowe ,pożywne i pyszne.Tym razem za tęskni...