niedziela, 11 stycznia 2015

JESTEM NIE DOBRY I CO MI ZROBISZ?

NASZE SZKRABY DUŻO KRZYCZĄ ,PISZCZĄ NAŚLADUJĄ MAMĘ LUB TATĘ JAK DZIECKO KRZYCZY ,A TATA ZAMYKA USZY TO DZIECKO KRZYCZY JESZCZE GŁOŚNIEJ U NAS KUBA TAK ROBI.


Złość dziecka jest naturalną emocją i gwałtowną i szybko wymyka się z pod kontroli.
My rodzice musimy być wytrwali i trzeba nad tym zapanować.Gdy dziecko jest agresywny i krzyczy to trzeba powstrzymać go przytulić ale i czasem musimy nie reagować bo on chce na siebie zwrócić
uwagę i pomyśli sobie dziecko JA TU ŻĄDZĘ.
U mnie kuba tak samo robi krzyczy,płacze z byle powodu .Ostatnio byłam u lekarza i poszłam z synkiem a też inne panie siedziały i kubuś zaczął krzyczeć tak głośno że aż panie za uszy się łapały.
No ale ja myślę ,że każdy miał dzieci nieważne jakie były ale ludzie zapominają jak to było niestety bo pani tak się na nas patrzyła jak by miała nas zabić spojrzeniem.
a u was jak jest?


Prześlij komentarz

Featured Post

MUFFINKI Z WARZYWAMI / Muffins is vegetables

MUFFINS IS VEGETABLES Dzisiaj mnie na szłoby na śniadanie zjeść śmieciowe jedzenie.Ale zdrowe ,pożywne i pyszne.Tym razem za tęskni...