sobota, 27 grudnia 2014

TROSZKĘ ŚWIĄTECZNIE Z MOJĄ NIUNIĄ

ŚWIĘTA ŚWIĘTA I PO ŚWIĘTACH.

TYLE PRZYGOTOWAŃ TYLE ROBOTY ,A POTEM WYŻERKA I PEŁNO GOŚCI  ALE CZAS SZYBKO PŁYNIE  SWIETA BYŁY MIŁE I SPOKOJNE W GRONIE RODZINNYM.KOCHAMY NASZE DZIECI DLA TEGO DAJEMY PREZENTY
 Wszystkie dzieci
 na całym świecie
 są takie same -
 lubią skakać na jednej nodze
 i lubią zanudzać mamę.

 Wszystkie dzieci
 na całym świecie
 śpiewają wesołe piosenki
 i byle kamyk,
 i byle szkiełko
 biorą jak skarb
 do ręki.

 Podobno dzieci
 na całym świecie
 bywają niegrzeczne czasem,
 lecz to nie u nas,
 nie w naszym mieście -
 to gdzieś za górą, za lasem.

 Co lubią dziaci?
  słońce - gdy świeci,
  deszcz - kiedy pada,
  wiatr - kiedy gada,
  mróz - kiedy szczypie,
  śnieg - kiedy sypie...

 Każdą pogodę
 z upałem, chłodem,
 o każdej porze...
 Byle na dworze!  

NO I MAMY ŚNIEG NO I NA SANKI.....




TO KUBU DO STAŁ  OD MIKOŁAJA TYLKO
JESTEM CIEKAWA JAK ON TO WŁOŻYŁ DO KOMINA
O TO JEST PYTANIE???????
A WY WIECIE BO JA NIE MAM POJĘCIA.
ALE KUBA BYŁ ZADOWOLONY


S LODKI MIŚ CO KUBUŚ DOSTAŁ GO TAK SAMO AŻ SIE SKUSIŁAM NA MAŁĄ PRZYTULANKĘ BO JEST TAKI SŁODKI I DUŻY.

 Nie trzymaj się fartuszka mamy,
 nie jesteś przecież mały brzdąc.
 Buciki oczyść, podlej kwiatki,
 Do pracy zawsze chętny bądź.

 Ze szczotką zatańcz raz i dwa,
 podłogę ślicznie zamieć,
 pamiętaj, że każdego dnia 
 pomagać trzeba mamie.

 Bo w domu zajęć jest bez liku,
 żeby czystością wszędzie lśnił,
 więc pracuj mały pomocniku 
 ile masz tylko w rączkach sił.

 Wieczorem ułóż w swoim kątku 
 pluszowe misie, koty, psy,
 Bo kto nauczył się porządku,
 ten w nocy zawsze dobrze śpi.

MÓJ KOCHANY MAŁY BRZDĄC .
KUBUŚ SZYKUJE SIE DO SPANIA PO CAŁYM DNIU BO POMAGAŁ MAMIE SPRZĄTAĆ PO ŚWIĘTACH

Prześlij komentarz

Featured Post

MUFFINKI Z WARZYWAMI / Muffins is vegetables

MUFFINS IS VEGETABLES Dzisiaj mnie na szłoby na śniadanie zjeść śmieciowe jedzenie.Ale zdrowe ,pożywne i pyszne.Tym razem za tęskni...