środa, 10 grudnia 2014

PRZYGOTOWANIA DO MAGII ŚWIĄT

REWOLUCJA DOMOWA.........

Grudzień miesiąc lubiany przez chyba wszystkich ze względu na święta bożego narodzenia i magię która nas otacza ,blask światełek zapach choinki,moc rodziny.Lecz by było doskonale w tych dniach trzeba się przygotować.Zrobić listę co mam kupic by  niekupywać niezbędnych rzeczy,a wiadomo że w sklepach wszystko kusi .nie zapomnieć o prezentach.Dzisiaj wyjełam rzeczy choinkowe by zobaczyć co w jakim stanie jest i co jeszcze trzeba do kupić,na pewno  lampki na choinkę i jeszcze na dwór bo jakieś tam mam ale trzeba do kupić bo co roku u mnie jest ładnie na podwórku oświetlone aż miło po patrzeć.Też dzisiaj posprzątałam w kuchni jutro w pokoju sprzątam okna i firanki powiesić .
Sprzątam po woli ,bo i jeszcze mam na głowie małego diabełka który rozrabia jak DENIS ROZRABIACHA z filmu.Co ja posprzątam to synek na bałagani mogę sprzątać co pare minut niestety .Myślałam już co ugotuję i jak co roku zrobię krokiety z kapustą i grzybkami,sałatka jarzynowa standart ,wędlinka wędzona i wędlinka pieczona kawałek  paszteciku ,barszcz czerwony,pierogi z kapustą i grzybami ale niestety kupne ,śledzik w oleju i może sałatka śledziowa  z burakiem no i jakies ciasto.Muszę jeszcze po myśleć jak udekorować stół, trzeba postawić świece ,ładny obrus, troszkę jemioły na stół no i jest cudnie .Najważniejsze jest podział zajęć.Najlepiej robimy to co lubimy robić najbardzej.By nie było nam smutno  weśmy męża lub kogoś innego z rodziny do pomocy ,bo każda para rączek się przyda ,a i troszkę przy sprzątaniu lub gotowaniu jest zabawy i humoru.Poczucie satysfakcji ,że rodzina zrobiła coś wspólnie,jest bezcenna .No dobra idę spać bo jutro mnie czeka jeszcze sporo pracy w domku.


mój synek robił remament w rzeczach choinkowy bo mamusia by sobie nie poradziła

Prześlij komentarz

Featured Post

MUFFINKI Z WARZYWAMI / Muffins is vegetables

MUFFINS IS VEGETABLES Dzisiaj mnie na szłoby na śniadanie zjeść śmieciowe jedzenie.Ale zdrowe ,pożywne i pyszne.Tym razem za tęskni...