poniedziałek, 22 grudnia 2014

PRZED ŚWIĄTECZNIE-DOM

MOJA CHOINKA ALE JESZCZE NIE DO KOŃCA UBRANA RANO ROBIŁAM FOTKĘ A WIECZOREM JUŻ DOKOŃCZYŁAM STROJENIE CHOINKI.A TO BYŁAM NA ZAKUPACH DZISIAJ MUSIAŁAM MĘŻOWI KUPIĆ JAKIŚ PREZENT SOBIE JAKĄŚ KREACJE NA ŚWIĘTA JAKIEŚ DODATKI NP.KOLCZYKI,BRANZOLETKĘ,NASZYJNIK,ALE WAM POWIEM ,ŻE TE ZAKUPY MNIE ZMĘCZYŁY,BO JESZCZĘ MUSIAŁAM DOKUPIĆ JAKIEŚ PIERDOŁY DO GOTOWANIA NP,PIETRUSZKĘ,JAJA,ITP.
Zaczełam gotować kapustę wigilijną

ale muszę przyznać że mam talent ,bo naprawdę wyszła smaczna tylko gorąca aż się sparzyłam ojć sierotka ze mnie marysia.Troszkę grzybków borowiki a to żurawinki,rodzynek,śliwki,starta marchewka troszkę wlałam oleju lnianego,sól do smaku.

A to już szynka i schab pieczony UWIELBIAM


Jutro dalsza droga przed świąteczna w kuchni .A to krokiety z kapustą ,ryba po grecku ,sałatka warzywna,jakieś sprzątanie w trakcie no i nie da sie zapomnieć o moim synku bo krząta sie po kuchni koło mamy i zawsze coś tam spsoci a to coś chce i tak w kółko macieju czasami idzie oszaleć .Bo jest tyle roboty a tu tak idzie że żal.
Prześlij komentarz

Featured Post

MUFFINKI Z WARZYWAMI / Muffins is vegetables

MUFFINS IS VEGETABLES Dzisiaj mnie na szłoby na śniadanie zjeść śmieciowe jedzenie.Ale zdrowe ,pożywne i pyszne.Tym razem za tęskni...